Tüm sorularınızın cevapları bizde! Size daha hızlı hizmet verebilmek için, sorunuzun yanıtını beklemek zorunda kalmamanız için, sorularınızın yanıtlarına bağlantı veren bir SSS listesi ekledik.

 

Lütfen dikkat: Sorunuz listede yoksa veya siparişinizle ilgili bir sorunla ilgiliyse (düzeltme, değiştirme, iptal veya iade/iade), 24 saat içinde size özel bir yanıtla geri döneceğiz.

 

SORU VE CEVAPLAR İÇİN LÜTFEN İLGİLİ KONUYA TIKLAYINIZ.

 

SİPARİŞ VERME/ÖDEME ŞEKLİ SİPARİŞ NAKLİYESİ (BEKLEME SÜRELERİ DAHİLDİR)

 

SİPARİŞ DURUMU SİPARİŞ İZLEME

 

SİPARİŞ DEĞİŞİKLİKLERİ/SİPARİŞ İPTALİ (KARGOLANMADAN ÖNCE)

 

SİPARİŞ HATASI/DÜZELTME ( ALDIKTAN SONRA)

 

GARANTİLİ MEMNUNİYET /İADE /İADE

 

STOKLAMA/YENİDEN STOKLAMA

 

KUMAŞ BAKIMI/LEKE ÇIKARMA

 

MÜŞTERİ HİZMETLERİ/E-POSTALAR NASIL ÜYE OLURUM?

 

ÜYE OLMAM ŞART MI?

 

 

Nvr.com.tr'yi seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Devam eden desteğiniz ve bağlılığınız için teşekkür ederiz. Burada ele alınmayan herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen [email protected] adresine e-posta gönderin.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR